Одним з пріоритетних завдань Національної комісії з питань регулювання зв’язку України є забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, оперативне вирішення порушених в них проблем, задоволення законних прав та інтересів громадян.
З метою налагодження зворотного зв’язку із споживачами, НКРЗ започаткувала «гарячу телефонну лінію», яка діє щосереди з 11.00 до 13.00. Зателефонувавши на номер 569-71-01, кожен бажаючий може отримати необхідну інформацію, роз’яснення. Для цього в НКРЗ розроблено графік чергувань спеціалістів, а також встановлена спеціальна система зв’язку, що дозволяє споживачу отримати компетентну консультацію фахівців щодо надання послуг зв’язку безпосередньо під час розмови.
З 28 вересня по 2 жовтня 2009 року НКРЗ розглянула 12 звернень, у тому числі 4 звернення, які надійшли на урядову телефонну "гарячу лінію", що направлені до НКРЗ державною установою "Соціальний контактний центр".
У своїх зверненнях громадяни порушували питання незгоди зі зміною тарифів на телекомунікаційні послуги, тарифів на послуги поштового зв’язку, а також розміром виставленого рахунку. Заявникам надано необхідні роз’яснення.
З метою налагодження зворотного зв’язку із споживачами, НКРЗ започаткувала «гарячу телефонну лінію», яка діє щосереди з 11.00 до 13.00. Зателефонувавши на номер 569-71-01, кожен бажаючий може отримати необхідну інформацію, роз’яснення. Для цього в НКРЗ розроблено графік чергувань спеціалістів, а також встановлена спеціальна система зв’язку, що дозволяє споживачу отримати компетентну консультацію фахівців щодо надання послуг зв’язку безпосередньо під час розмови.
З 28 вересня по 2 жовтня 2009 року НКРЗ розглянула 12 звернень, у тому числі 4 звернення, які надійшли на урядову телефонну "гарячу лінію", що направлені до НКРЗ державною установою "Соціальний контактний центр".
У своїх зверненнях громадяни порушували питання незгоди зі зміною тарифів на телекомунікаційні послуги, тарифів на послуги поштового зв’язку, а також розміром виставленого рахунку. Заявникам надано необхідні роз’яснення.