Національна комісія з питань регулювання зв’язку України та Антимонопольний комітет України створюють спільну робочу групу, яка займатиметься питаннями оманливої реклами у сфері телекомунікацій. Про це сторони домовилися 9 лютого ц.р. під час підписання Угоди про взаємодію між НКРЗ та АМКУ.
Як поінформував в.о. Голови АМКУ Олександр Мельниченко, першим питанням, яким займеться робоча група, буде оманлива реклама послуг мобільних операторів. «Ми будемо жорстко контролювати рекламу мобільних операторів, щодо чого Антимонопольний комітет уже прийняв низку рішень. Комітет за чистоту реклами, аби вона відповідала реаліям послуг, щоб споживачі були чітко й повноцінно обізнані про те, що дійсно стоїть за рекламною інформацією мобільних операторів. Оманлива реклама має зникнути, і у нас є достатній інструментарій для вирішення цього питання, зміни реклами», – зазначив Олександр Мельниченко та додав, що «мобільні оператори отримали достатньо часу для формування нових поглядів на власну рекламу, і результати зміни підходів до рекламування послуг мають відчути їхні споживачі».
«Абсолютно згоден з Антимонопольним комітетом, оманливу рекламу в сфері мобільного зв’язку необхідно усунути. Ми маємо випрацювати спільні пропозиції, і продемонструвати ринку незмінність позиції та принципів політики в цьому напрямку», – наголосив у свою чергу Голова НКРЗ Сергій Колобов.
12 лютого ц.р. відбудеться засідання Робочої групи НКРЗ за участі операторів телекомунікацій, представників АМКУ та Держспоживстандарту, на якому буде розглянуто питання щодо дотримання операторами телекомунікацій законодавства України при встановленні тарифів на послуги рухомого (мобільного) зв’язку та при застосуванні тарифних одиниць часу під час тарифікації послуг рухомого (мобільного) зв’язку.
19 лютого ц.р. в АМКУ відбудеться спільне засідання робочої групи НКРЗ та АМКУ, на засіданні якої розглядатиметься питання оманливої реклами у сфері телекомунікацій. До участі у заході буде також залучено представників мобільних операторів та профільної асоціації.