UA Press-Releases
Официальные пресс-релизы украинских телекоммуникационных компаний

«Київстар» допоможе викликати «04» за допомогою SMS!

Ярлыки:
Національний мобільний оператор «Київстар» у співпраці з Вінницькою міською радою та Вінницьким міським центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді продовжує реалізацію програми безперешкодного виклику служб екстреної допомоги для вінничан з проблемами слуху та мовлення.

Після успішної реалізації проекту «Виклик швидкої допомоги за допомогою SMS» в рамках широкомасштабної соціальної ініціативи «Для людей, для країни!» компанія «Київстар» послідовно реалізовує наступний крок взятих на себе соціальних зобов’язань – виклик аварійної служби «04» за допомогою SMS для людей із вадами слуху й мовлення.

З цією метою були встановлені технічні й програмні засоби, забезпечені комутація й транслювання повідомлень до центру операторської підтримки, виділений спеціальний номер. Відправивши SMS на цей номер, люди з вадами слуху й мовлення зможуть викликати «04» без сторонньої допомоги адже диспетчер аварійної газової служби отримуватиме на дисплеї всю необхідну інформацію включно з місцезнаходженням абонента, який надіслав SMS. Сьогодні у м. Вінниця таких людей з особливими потребами проживає більше 150 осіб.

Заступник Вінницького міського голови Андрій РЕВА: «У співпраці з компанією «Київстар», Вінницькою міською радою та Вінницьким міським центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді послідовно втілюється у життя програма «ПОЧУЙ МЕНЕ», покликана допомогти вінничанам із вадами слуху та мовлення впоратись із екстреною життєвою ситуацією. Міська влада дуже цінує увагу, підтримку, а головне – небайдужість компанії «Київстар» та її керівництва, які зі своєї доброї волі роблять такі подарунки для усієї громади і тим самим допомагають нам вирішувати соціальні проблеми у місті. Щиро сподіваюсь на продовження співпраці в майбутніх проектах».

Менеджер зі зв'язків з громадськістю Київського регіонального управління «Київстар» Наталія ДАДІВЄРІНА:

«Соціальна відповідальність «Київстар» - це конкретні кроки для вирішення соціальних питань конкретного регіону. Дуже важливо в екстреній ситуації мати можливість вчасно отримати допомогу. Вкрай важливим є це питання для людей з особливими потребами. Добре, якщо поруч є хтось, хто допоможе викликати потрібну службу. Однак, коли поруч немає нікого… Людям із вадами слуху й мовлення викликати самостійно будь-яку з екстрених служб практично неможливо. Тоді SMS стає чи не єдиним каналом екстреного спілкування. В жовтні 2007р. ми зробили можливим виклик «швидкої допомоги» у м. Вінниця за допомогою SMS, а сьогодні можливим став ще й виклик аварійної служби газу. Попереду - SMS виклик «01» та «02». Надавати послуги зв'язку – це не лише наш бізнес, а й наш соціальний обов'язок».

Начальник Вінницького газового господарства Ігор ШЕРШУН:

«Наші служби надають допомогу усім, хто до них звертається. Але ті, хто не можуть спілкуватися по телефону, повинні мати змогу якнайшвидше викликати будь-яку службу допомоги. І компанія «Київстар» зробила це можливим, виділивши спеціальний телефонний номер та обладнавши операторське робоче місце. Тепер виклик «04» за допомогою SMS людьми з вадами слуху та мовлення – це реальна річ, а не мрія. І наші фахівці матимуть змогу оперативно реагувати на такі звернення».

Механізм виклику аварійної газової служби за допомогою SMS наступний:

1. Розроблено спеціальний шаблон SMS-повідомлення, з яким ознайомлено всіх потенційних користувачів м. Вінниця. Саме такого формату повідомлення відсилатиметься абонентом у разі необхідності викликати аварійну газову службу.
2. Формується база даних людей із вадами слуху й мовлення.
3. Абонент відправляє з мобільного телефону повідомлення на спеціальний виділений номер.
4. Отримуючи виклик, диспетчер аварійної газової служби направляє бригаду за вказаною в базі даних адресою.
5. Після отримання SMS-виклику бригада аварійної газової служби здійснює виїзд.

Мобильная версия

Android-приложение

Followers


Артём Сухорослов