З вересня цього року розпочинається рестайлінг бренду «Укртелеком», першим кроком якого є представлення нового фірмового знаку.
Історичний лідер на ринку стаціонарної телефонії, протягом довгих років Укртелеком є синонімом надійності та стабільності, відомий кожному українцю за дитинства та присутній у кожній оселі. Стрімкий розвиток телекомунікаційних технологій, які дозволяють надавати клієнтам послуги швидкісного Інтернету, мобільного зв’язку, передачі голосу та відео по IP, звичайно ж, змінили акценти і у роботі Укртелеком. Відповідно до потреб часу, компанія здійснила фундаментальні зміни у розвитку власної інфраструктури, вивела на ринок нові сучасні пропозиції, які здатні задовольнити потреби усіх категорій споживачів телекомунікаційних послуг.
Презентуючи новий візуальний стиль Укртелекому, компанія хоче довести – надійний та перевірений часом Укртелеком і насправді є сучасним, інноваційним та орієнтованим саме на споживача.
«Оновлення фірмового знаку – це представлення Укртелекому як єдиної в країні компанії, що надає весь спектр сучасних телекомунікаційних послуг. Саме він втілює об’єднання всіх наших нових ІР-послуг – Інтернет, телебачення, мобільний зв’язок та телефонію. Уже найближчими днями оновлений логотип можна буде побачити у рекламі, у Інтернет просторі, - зазначає Директор департаменту маркетингу Укртелекому Світлана Каткова. – Звичайно, з часом оновляться і наші веб-ресурси. Все відбуватиметься поступово. Ми не говоримо зараз про масштабне оновлення усієї корпоративної символіки абсолютно всюди».
Оновлений багатокольоровий фірмовий знак Укртелекому є відображенням його відкритості, динамічності та інноваційності компанії. Це бренд, що надає весь спектр сучасних телекомунікаційних послуг, тенденція до інтеграції яких, а також комплексність пропозицій відображені у візуальному об’єднанні діалогових «баблів» – символів ключових комунікаційних напрямків.
Укртелеком як універсальний оператор пропонує практично усі сучасні телекомунікаційні можливості, які можна класифікувати відповідно до потреб споживача:
- потреба говорити\слухати, тобто передача голосу: традиційна фіксована телефонія, IP телефонія, мобільна телефонія;
- потреба бачити, тобто передача відео: цифрове інтерактивне телебачення, мобільне телебачення, VOD;
- потреба писати\читати, обмінюватись інформацією, тобто передача даних:Інтернет – фіксований високошвидкісний за технологією ADSL, бездротовий за технологією Wi-Fi, надшвидкісний мобільний.
Укртелеком активно працює над реалізацію нових проектів, у тому числі пакетних пропозицій, які об’єднують популярні послуги компанії та нові сервіси, орієнтуючись на потреби клієнтів.
Задовольняючи потреби своїх клієнтів у спілкуванні, отриманні та обміні інформацією будь-де і будь-коли, Укртелеком прагне, насамперед, збагатити життя людей позитивними емоціями завдяки безмежним комунікаційним можливостям.
Оновлення стилю Укртелекому в цілому та новий фірмовий знак зокрема є прямим продовженням основної місії бренду: бути лідером позитивних змін у житті української родини через інновації у комплексних телекомунікаційних рішеннях.
Історичний лідер на ринку стаціонарної телефонії, протягом довгих років Укртелеком є синонімом надійності та стабільності, відомий кожному українцю за дитинства та присутній у кожній оселі. Стрімкий розвиток телекомунікаційних технологій, які дозволяють надавати клієнтам послуги швидкісного Інтернету, мобільного зв’язку, передачі голосу та відео по IP, звичайно ж, змінили акценти і у роботі Укртелеком. Відповідно до потреб часу, компанія здійснила фундаментальні зміни у розвитку власної інфраструктури, вивела на ринок нові сучасні пропозиції, які здатні задовольнити потреби усіх категорій споживачів телекомунікаційних послуг.
Презентуючи новий візуальний стиль Укртелекому, компанія хоче довести – надійний та перевірений часом Укртелеком і насправді є сучасним, інноваційним та орієнтованим саме на споживача.
«Оновлення фірмового знаку – це представлення Укртелекому як єдиної в країні компанії, що надає весь спектр сучасних телекомунікаційних послуг. Саме він втілює об’єднання всіх наших нових ІР-послуг – Інтернет, телебачення, мобільний зв’язок та телефонію. Уже найближчими днями оновлений логотип можна буде побачити у рекламі, у Інтернет просторі, - зазначає Директор департаменту маркетингу Укртелекому Світлана Каткова. – Звичайно, з часом оновляться і наші веб-ресурси. Все відбуватиметься поступово. Ми не говоримо зараз про масштабне оновлення усієї корпоративної символіки абсолютно всюди».
Оновлений багатокольоровий фірмовий знак Укртелекому є відображенням його відкритості, динамічності та інноваційності компанії. Це бренд, що надає весь спектр сучасних телекомунікаційних послуг, тенденція до інтеграції яких, а також комплексність пропозицій відображені у візуальному об’єднанні діалогових «баблів» – символів ключових комунікаційних напрямків.
Укртелеком як універсальний оператор пропонує практично усі сучасні телекомунікаційні можливості, які можна класифікувати відповідно до потреб споживача:
- потреба говорити\слухати, тобто передача голосу: традиційна фіксована телефонія, IP телефонія, мобільна телефонія;
- потреба бачити, тобто передача відео: цифрове інтерактивне телебачення, мобільне телебачення, VOD;
- потреба писати\читати, обмінюватись інформацією, тобто передача даних:Інтернет – фіксований високошвидкісний за технологією ADSL, бездротовий за технологією Wi-Fi, надшвидкісний мобільний.
Укртелеком активно працює над реалізацію нових проектів, у тому числі пакетних пропозицій, які об’єднують популярні послуги компанії та нові сервіси, орієнтуючись на потреби клієнтів.
Задовольняючи потреби своїх клієнтів у спілкуванні, отриманні та обміні інформацією будь-де і будь-коли, Укртелеком прагне, насамперед, збагатити життя людей позитивними емоціями завдяки безмежним комунікаційним можливостям.
Оновлення стилю Укртелекому в цілому та новий фірмовий знак зокрема є прямим продовженням основної місії бренду: бути лідером позитивних змін у житті української родини через інновації у комплексних телекомунікаційних рішеннях.